بازی پر طرفدار (موتور تریلر) گیم پلی موبایل :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

بازی پر طرفدار (موتور تریلر) گیم پلی موبایل

  • ۵۵۸

انجام حرکات دیوانه وار چرخش در مرز زمین و آسمان پر از هیجان  حرکات دیوانه و سواری پر هیجان

 بازی موتور سواری حرفه ای بازار اپلیکیشن زیباکنارن

RedLynx» توسعه دهنده و برنده جایزه نسخه تلفن همراه از سری trials تریلرها پر فروش شرکت سازندگان این بازی پر طرفدار است. 


بازی کنید!

به صورت رایگان، بر روی گوشی های هوشمند  خود تجربه نهایی بازی RIKING موتور سواران سیکلت حرفه‌ای بصورت پخش آنلاین در سرتاسر دنیا 


دوستان برای انتخاب اپلیکیشن در بخش معرفی بازی ها و برنامه ها آنچه را که توسط ما در وب سایت مجله اینترنتی زیباکناری به شما معرفی می کنیم را اول خودمان قبل از معرفی برنامه به شما آن را تست می کنیم و بعد از اینکه از سلامت برنامه و از نقاط قوت و ضعف برنامه و نصب بروی گوشی ها مطمئن شدیم به عنوان پیشنهاد به شما در سایت منتشر خواهیم کرد.


برنامه و یا بازی مورد علاقه خودتان را در بخش نظرها در زیر همین پست به دیگران پیشنهاد کنید. 



دانلود  در گیم نت مجله اینترنتی زیباکناری




 "به دنبال معامله واقعی" - Pocket Gamer

 معرفی بازی در مجله اینترنتی زیباکناری

Trials Frontier بر خلاف هر موتور و  یا ماشین مسابقه ای است که قبلا بازی کرده اید!



موتور سیکلت خود را در حالی که به پرطرفدارترین موسیقی روز دنیا و آهنگ های بسیار اعتیاد آور گوش می دهید در جاده هدایت کنید جاده های متنوع که شما همچون پرنده ای را که در حال از گذرگاه‌های پر پیچ و خم باید با عکس العمل های سریع و wheelies نرم، جهش دیوانه، هواپیمایی انجام دهید!

 در این بازی امکان رقابت با دیگر گیمرها از سرتاسر دنیا نیز در رتبه بندی امکان پذیر خواهد بود. 

نبرد با بازیکنان از سراسر جهان و تسلط بر حاکمیت جهانی در هر مسیر! مسابقه، کشف، ارتقا، و رقابت. هیچ جایگزینی را قبول نکنید.


فیزیک مبتنی بر قوانین جاذبه زمین در گیم پلی

Trials Frontier با نام تجاری trialals تحسین برانگیز گیم پلی مبتنی بر قوانین فیزیک را به موبایل شما منتقل می کند!

 موتور خود را با دقت فوق العاده کنترل کنید و وزن خود را به سمت جلو یا عقب تغییر دهید تا بتوانید فرود بهتر، چرخیدن در مانع ها را انجام دهید!

 

حالت های چند نفره / PvP GAME

ماهانه رتبه بندی های فصل در انتظار شما در Bunker است جایی که شما در برابر موتور سوارهای حرفه‌ای از سراسر جهان قرار خواهید گرفت و باید به رتبه بالاتر از  گیمرهای که قبل از  شما برنده شدن بازی کنید تا اینکه با قرار گرفتن در رتبه‌های بالای صفحه پاداش منحصر به فرد جدید دریافت کنید !

- 250+ RACE-TRACKS منحصر به فرد

هر ماه آهنگ های متنوع و جدیدی توسط برنامه نویسان به این بازی اضافه می شود و بعد از یک مدت که از آهنگ هایی که واقعا تکراری می شوند - می توانید براحتی در هر ماه! از آهنگ های جدید در حین بازی استفاده کنید. 

 - 15  + موتور سوار

موتور های I، II و III، موتورهای  افسانه ای، موتورهای دیوانه و برخی از بزرگترین مارک های موتور سیکلت در انتظار شما در مرز! جمع آوری و ساخت دوچرخه در گاراژ - هر یک با سرعت منحصر به فرد و دست زدن!

 

- RACING GHOST PERFECTED!

مسابقه ارواح بازیکنان در مدیران هر آهنگ! یاد بگیرید چگونه برای انجام حقه های حماسی و شکستن رکورد جهانی از بهترین سواران در مرز!

- 250+ مأموریت های چالش برانگیز!

با بیش از 50 ساعت گیم پلی مبتنی بر داستان در 10 محیط زرق و برق دار، شما می خواهید موتور خودتان را در مرز زمین آسمان با چرخش حرفه ای به رقابت با گیمرهای حرفه ای ادامه دهید..... خود را برای چرخش در مرز  زمین و آسمان در  مسابقه آماده کن! 


بازی موتور سواری حرفه ای

دانلود♦π♦ بازی 

 TRIALS - FRONTIER 

  امتیاز : 4/3  ⭐⭐⭐⭐

(افراد ده سال به بالا) 10+کابر طلایی


دوستان لطفاً تجربه خودتان را درباره این بازی برایمان بنویسید... انتقادات و پیشنهادات و نقاط قوت و ضعف بازی را .... در بخش نظرها برایمان بنویسید

  • بازی خوبیه ممنونم از تمام بچه های تیم حرفه ای زیباکناری، لطفاً بچه ها تو این روزها که همجا فقط کرونا کرونا می کنند لطفاً شما با این همه امکاناتی که در سایت خودتان دارید براحتی می توانید دل مردم شاد کنید کمی از این مطالب بیشتر بزارید کارتون فیلم و معرفی بازی ایده های خیلی خوبی هستند واسه این روزها دمتون گرم واقعا 

    و

     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود