هشدار سفت و سخت دولت برای کرونا :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

هشدار سفت و سخت دولت برای کرونا

  • ۷۷۵

سخنگوی دولت گفت: مبتلایان به کرونا که از پروتکل‌ها و توصیه‌ها برای قرنطینه کردن خود تبعیت نکنند، کمیته اجتماعی و امنیتی تمهیدات حقوقی و قضایی برای وادار کردن این افراد اتخاذ خواهد کرد تا آن‌ها به اجبار تن دهند و به عنوان حامل ویروس در جامعه نباشند.

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت: بحث اول در جلسه امروز چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی شد. با گزارش‌هایی که داده شد این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت.

 

وی ادامه داد: تمام محدودیت‌هایی که اعلام شده تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت.

 

ربیعی در مورد جداسازی افراد مبتلا از جامعه اظهار داشت: در گزارش‌هایی که به جلسه داده شده افرادی که مبتلا به کرونا هستند دو تصمیم برایشان گرفته شده است. تصمیم اول این بود که از پروتکل‌ها و توصیه‌ها برای قرنطینه کردن خود تبعیت نکنند، کمیته اجتماعی و امنیتی تمهیدات حقوقی و قضایی برای وادار کردن این افراد را تصمیم گیری خواهد کرد تا آن‌ها به اجبار تن دهند و به عنوان حامل ویروس در جامعه نباشند.

 

سخنگوی دولت در مورد تصمیم دیگر برای افراد مبتلا به کرونا تاکید کرد: تصمیم دیگر برای حمایت از شهروندانی بود که امکان نگهداری از بیماران ندارند. بسیاری از خانه‌ها کوچک است و اتاق زیادی ندارند و فردی در این خانواده اگر مبتلا شود تمام آنها دچار رنج می‌شوند.

 

وی در این باره افزود: دولت در جهت حمایت از این خانوارها امکانات برای بستری شدن در نقاتگاه‌ها را فراهم می‌کند. این خانواده‌ها با مراجعه می‌توانند مبتلایان را بستری کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود