نجات پسر از زندان مادر بی رحم بعد سی سال :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

نجات پسر از زندان مادر بی رحم بعد سی سال

  • ۶۹۲

پلیس سوئد زن ۷۰ ساله‌ای را که به مدت ۳۰ سال پسرش را در خانه زندانی کرده بود بازداشت کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی سوئد این مرد ۴۱ ساله در حالی که وضعیتی وحشتناک داشت توسط پلیس نجات یافت.

بنا به گزارش روزنامه Expressen این اتفاق بعداز ظهر روز یکشنبه و زمانی رخ داد که یکی از بستگان این مرد پس از شنیدن بستری شدن مادر وی در بیمارستان به صورت تصادفی وارد این ساختمان بدون قفل شد. این زن پس از وارد شدن به آشپزخانه خانه در شهرداری «هانینژ» واقع در ۱۲ مایلی جنوب پایتخت سوئد در گوشه‌ای مرد زندانی شده را مشاهده کرد. بنا به گزارش این روزنامه، مادر به پسرش از زمانی که ۱۲ یا ۱۳ سال داشت دیگر اجازه حضور در مدرسه را نداد.

 

این زن گفت که ۲۰ سال پیش به مسئولان محلی گفته بود که فامیلش (زن سالخورده) به طور کامل و به شکلی مرموز زندگی پسرش را کنترل می‌کند. با این حال هیچ تحقیق و بررسی‌ای در این باره انجام نشد. این در حالی بود که سایر بستگان این زن به او سفارش کرده بودند که برای خود دردسر درست نکند.

 

او در این باره به این روزنامه گفت: «من می‌دانستم این پسر در خانه محبوس است و می‌دانستم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و کاملا ترسیده است. من در را هل دادم و بلند فریاد زدم سلام. او لباسش خیس بود و در یک محیط کثیف به سر می‌برد، بوی بدی می‌داد، مدت زیادی بود که نظافت نکرده بود، بیشتر دندان هایش را از دست داده بود، بریده بریده حرف می‌زد و ترسیده بود. من کاملا شوکه شده بودم اما حالا خوشحالم که او نجات یافته است.»

 

 

«اِما اُلسون»، نماینده دادستان عمومی در این باره گفت که پسر این زن برای درمان در بیمارستان بستری شده است. او گفت مادر این جوان که هرگونه تخلف را انکار می‌کند به ظن حبس غیرقانونی و صدمات سنگین جسمی به پسرش اکنون در بازداشت به سر می‌برد. بنا به گفته خانم اُلسون وضعیت این جوان نشان دهنده این واقعیت بود که مدت طولانی را با شرایط سختی زندگی کرده است.

 

گفتنی است؛ هنوز انگیزه زن سالخورده از محبوس کردن پسرش در خانه مشخص نشده است و تحقیقات پلیس محلی سوئد در این باره ادامه دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود