محدودیت های شب یلدا مشخص شد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

محدودیت های شب یلدا مشخص شد

  • ۷۸۱

رئیس جمهور گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت ۲۰ ممنوع می شود.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز پنجشنبه در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، با اشاره به گزارش‌های ارائه در جلسه درباره جایگاه نخست واگیری کرونا در دورهمی ها و تجمعات فامیلی و خانوادگی، از کمیته‌های بهداشتی و درمانی و اطلاع رسانی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست در خصوص مناسبت‌هایی نظیر شب یلدا و ایام عزاداری صدیقه کبرا(س) و دهه‌های فاطمیه، اطلاع رسانی و مراقبت‌های ضروری را انجام دهند.

رئیس جمهور همچنین در پی گزارش‌های کمیته بهداشتی و درمانی و قرارگاه عملیاتی از طرح جامع مقابله با کرونا و تبدیل وضعیت بسیاری از شهرها از قرمز به نارنجی و یا از نارنجی به زرد و همچنین اعمال جرایم و میزان همراهی کسب و کارها در رعایت دستورالعمل‌ها، به کمیته‌های تبلیغات و بهداشتی و درمانی و قرارگاه عملیاتی دستور داد نسبت به بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص ضرورت مراعات دستورالعمل‌ها با همان جدیت و قاطعیت دوران اوج کرونا اقدام کنند.

همچنین مقرر شد کمیته بهداشتی و درمانی با اهتمام ویژه به توسعه طرح غربالگری‌ها و کنترل هوشمند، ادامه دهد و قرارگاه عملیاتی همچنان در حوزه رصد روند اجرای وضع محدودیت‌ها و شرایط شهرها در پی اعمال این محدودیت‌ها و ورود به شرایط مختلف فعال عمل کند.

در این جلسه براساس پیشنهاد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی‌های انجام شده، برای پیشگیری از رفت ها و آمدها و تجمعات شب یلدا مقرر شد روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت ۲۰ ممنوع شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود