مادر کرونایی فرزند خود را سالم بدنیا آورد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

مادر کرونایی فرزند خود را سالم بدنیا آورد

  • ۸۲۹

مادر باردار ٣٧ ساله اهل بابلسر که مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا بود موفق شد فرزند خود را سالم بدنیا بیاورد/این دومین نوزادی است که در سه روز گذشته از یک مادر مشکوک به کرونا سالم بدنیا آمده 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از به دنیا آمدن دومین کودک از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل خبر داد؛ سه روز پیش نیز یک نوازد سالم از مادری مشکوک به کرونا در بابل متولد شده بود.

 

سیدفرزاد جلالی اظهار کرد: روز گذشته مادر باردار 37 ساله اهل بابلسر با علائم تب، سرفه و افزایش ضربان قلب مراجعه کرد که پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در ایشان بسیار بالا تشخیص داده شد.

وی افزود: دانشگاه برای زایمان اینگونه مادران مشکوک به کرونا بیمارستان مجزا را در نظر گرفته است که بیمارستان میناگر از دیروز به این موضوع اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه پایان بارداری برای این مادر باردار در 36 هفته اعلام شد، تصریح کرد: زایمان توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه با موفقیت انجام شد و نوزاد دختر سالم با وزن 2 کیلو و 700 گرم بدنیا آمد.

وی ادامه داد: نوزاد، سومین فرزند خانواده است و در بیمارستان کودکان امیرکلا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد و حال عمومی نوزاد خوب است.

جلالی خاطرنشان کرد: این مادر هم پس از زایمان در بیمارستان میناگر تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد است

گفتنی است سه روز پیش نیز یک نوزاد از مادری 23 ساله مشکوک به کرونا در بابل متولد و حال هردوی آنها خوب اعلام شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود