سه میلیون نفر مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

سه میلیون نفر مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان

  • ۷۸۴

براساس آخرین آمارهایی جهانی از ویروس کرونا تعداد مبتلایان از سه میلیون نفر گذشت و کشور آمریکا با اختلاف فراوان و با داشتن یک سوم مبتلایان صدرنشین باقی ماند.

کرونا همچنان بدون ترمز در حال پیشرفت است و امروز تعداد مبتلایان در جهان از مرز 3 میلیون نفر نیز فراتر رفت. این ویروس منحوس که بیش از 200 کشور جهان را درگیر خود کرده است، مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراوانی را برای مردم جهان ایجاد کرده است و ظاهرا قصد کوتاه آمدن نیز ندارد. در آمارهایی که منتشر شده جایگاه ایالات متحده آمریکا قابل توجه می باشد. با وجود اینکه آمریکا جزو آخرین کشورهایی بود که کووید 19 در آن همه گیر شده بود اما در کنترل این ویروس موفق عمل نکرده و باعث شده است که یک سوم مبتلایان به کرونا در جهان در این کشور شناسایی شوند. از سویی دیگر نرخ بیکاری در آمریکا به نحو بی سابقه‌ای افزایش یافته است و حدود 26 میلیون نفر در این کشور درخواست بیمه بیکاری داده اند.  این در حالی است که اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا درباره کرونا و راهکارهای عجیبی که برای مقابله با این ویروس خطرناک مطرح می کند در هفته های اخیر سوژه رسانه ها و شبکه های مجازی شده است. در آخرین اظهارات، ترامپ خواستار بررسی تزریق مواد شوینده به بدن انسان برای درمان بیماری «کووید ۱۹» شده بود. با این حال آمریکا در تعداد قربانیان کرونا در جهان نیز پیشتاز است و تاکنون بیش از 55 هزار نفر در ایالات متحده جان خود را از دست داده‌اند. 

 


از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 894 هزار نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.
 
 
کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش 2 هزار و 870 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 226 هزار و 629 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 23 هزار و 190 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 2 هزار و 324 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 197 هزار و 675 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 26 هزار و 644 ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و ترکیه نیز به‌ترتیب با 162 هزار و 100، 157 هزار و 770، 152 هزار و 840 و 110 هزار و 130 مبتلا در رده‌های چهارم تا هفتم جهان قرار گرفته‌اند و در رتبه هشتم هم ایران قرار دارد که جزو اولین کشورهایی بود که به اپیدمی این ویروس مبتلا شد.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌‌ترتیب با 118 هزار و 781، 117 هزار و 727 و 114 هزار و 500 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود