سرو غذا با زجر کش کردن حیوانات :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

سرو غذا با زجر کش کردن حیوانات

  • ۱۳۵۸

سرو غذا مغز میمون زنده و نمونه های دیگر از سرو غذا با زجر کش کردن حیوانات در چین 

زیباکناری/ آسیایی‌ها به خوردن برخی غذاهای عجیب و غریب مانند قورباغه و سایر حشرات و خزندگان شناخته می‌شوند اما آنچه برخی افراد نمی‌دانند این است که روش‌های پخت و پز برخی از وعده‌های غذایی آنها توسط سازمان‌های حمایت از حیوانات به عنوان ظلم و جنایت علیه حیوانات در سراسر جهان توصیف شده است. با این حال، این روش های خَشن به دلیل باور آسیایی‌هاست که می‌گوید: هرچه غذاها تازه و خام باشد خواص بیشتری دارند و برای سلامت بهترند. بنابراین برخی از حیوانات در حالی که هنوز زنده هستند می‌خورند یا می‌پزند. در برخی از انواع غذاهای آسیای شرقی، ممکن است پَرش حیوان یا موجودات دریایی از درون ظرف پخت و پز بر اثر درد را مشاهده کنید. در این گزارش به برخی از غذاهای سادیستی و مبتنی بر آزار و اذیت حیوانات در غذاهای آسیایی اشاره می‌کنیم.

۱. مغز تازه میمون زنده
میمون یکی از حیوانات شبیه به انسان است و جوامع غرب آسیا خوردن گوشت میمون یا هر قسمت دیگر از بدن آن را عجیب می داند، اما برخی از مردم آسیا این حیوان را به عنوان یک غذای منحصر به فرد برمی شمرند و به روش سادیسمی آن را می خورند.

این وعده غذایی اغلب روی یک میز سرو می شود، سرآشپز وسط میز یک سینی قرار می دهد و میمون را از پایین میز محکم می بندند در حالی که سر میمون از سینی خارج شده است، سپس با چکش و به طرز بی‌رحمانه‌ای شروع به ضربه زدن به سر میمون می‌کنند تا جمجمه او خُرد شود و گارسون قسمت استخوان های شکسته را از میمون زنده جدا میکند. سپس سرآشپز برخی از ادویه‌ها را روی مغز تازه میمون که اعصابش هنوز به خاطر ضربه های خشن چکش می‌لرزد، می‌پاشد. سپس مشتریان شروع به خوردن این مغز تازه که هنوز خام است می‌کنند تا با این روش سادیسمی از کیفیت غذا اطمینان حاصل کنند.

خوراک مغز میمون زنده

۳. رانِ خر زنده روی میز چینی‌ها
برخی مردم در قاره آسیا به ویژه در چین، گوشت خر را روی میزشان ترجیح می‌دهند. البته چینی‌ها روش سادیستیکی برای سرو گوشت خر دارند؛ آنها خر زنده را محکم می‌بندند و جزئی از رانِ خر زنده را می‌بُرند و آن را به طور خام برای مشتری ها سرو می‌کنند. اگرچه دولت چین این وعده غذایی را ممنوع اعلام کرده است، اما این گوشت هنوز در بازار سیاه موجود است.


۴. جیغ بچه موش‌ها درون سس
در چین وعده غذایی به نام «San Zhi Er» به معنی «جیغ بلند و مستمر» وجود دارد. بله، این اسم غذا است. نام این غذا از صدای موش ها در هنگام خورده شدن به طور زنده گرفته شده است. بچه موش ها را در سس مخصوصی فرو می برند و چینی ها این موش های کوچک را همانطور که ​از درد به خود می پیچند و فریاد می زنند می خورند و به همین دلیل نام این غذا معنی عجیب می‌دهد: جیغ بلند و مستمر.



۵. پختن ماهی‌های زینتی زنده در آب داغ
این غذا مثلاً کمترین میزان سادیسم را دارد. در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی ترجیح می‌دهند انواع مختلف و عجیب موجودات دریایی مانند هشت پا و ماهی‌های کوچک مانند ماهی‌های زینتی را بخورند. اسم یکی از این وعده‌های غذایی که با ماهی زینتی پخته می‌شود «Loach Hot Pot» نام دارد. این غذا دقیقاً به همان روش میگو مست تهیه می‌شود با این تفاوت که سرآشپز در هنگام پخت، از مرگ ماهی اطمینان می‌یابد، البته مرگ ماهی باید در موقع طبخ رخ بدهد و ماهی باید فرآیند مردن بر اثر حرارت در آب‌جوش را طِی کند، سپس مجموعه‌ای از ماهی‌های زجرکُش شده درون آب جوش را در یک ظرف مسطح پر از ادویه و پنیر می ریزند سرو می‌کنند.

 

مجله اینترنتی زیباکناری

 

  • خاک برسرشون همین آشغالها را خوردن که این بلاها بر ما نازل شدند چندش تر از چینی ها وجود نداره بخدا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود