دستگیری عاملان برداشت شن و ماسه در پارک ملی بوجاق :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

دستگیری عاملان برداشت شن و ماسه در پارک ملی بوجاق

  • ۷۰۷

عاملان برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه در پارک ملی بوجاق دستگیر شدند.

ساسان اکبری پور، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: متخلفان برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه در پارک ملی بوجاق کیاشهر از سوی یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: در ادامه گشت و کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت ۲ دستگاه کامیون که بدون اخذ مجوز‌های قانونی اقدام به بارگیری و حمل ماسه و تخریب ساحل در محدوده پارک ملی بوجاق کرده بودند، توقیف شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان ادامه داد: با توجه به برداشت‌های غیر اصولی و غیرمجاز شن و ماسه از حاشیه و اطراف رودخانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان کیاشهر و تغییر کاربری زمین‌های مجاور، این مناطق تحت کنترل و پایش بوده و متخلفان با شدت تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

اکبری پور با اشاره به اینکه این مأموریت توسط پرسنل سختکوش اداره پارک ملی بوجاق انجام شد، تصریح کرد: کنترل و پایش این مناطق به منظور حفاظت از ساحل و رودخانه و ممانعت از هرگونه دخل و تصرف و تخریب محیط زیست به طور مستمر انجام خواهد شد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود