تعطیلی خود سرانه مطب بعضی از پزشکان در استان گیلان :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

تعطیلی خود سرانه مطب بعضی از پزشکان در استان گیلان

  • ۹۱۷
تعطیلی خودسرانه مطب یا داروخانه ممنوع
تعطیل نمودن مطب از ناحیه پزشک فرایند و تشریفات مشخصی دارد و پزشکان بدون مجوز قانونی نمی توانند مطبی را بدلخواه خودشان تعطیل کنند
 
▫️با توجه به اینکه تعطیل نمودن مطب از ناحیه پزشک؛ دارای فرآیند و تشریفات خاصی می باشد که در روزهای اخیر مشاهده شده است عده ای از پزشکان محترم برخلاف تعهد حرفه ای و شغلی و اخلاقی خویش مبادرت به تعطیلی خودسرانه مطب های خویش نموده‌اند که این امر در عمل موجب ایجاد بی نظمی و اخلال در روند عادی امور بیماران شده است.
 
▫️بدیهی است در خصوص پزشکانی که بدون مجوز مبادرت به تعطیلی مطلب ها یا داروخانه ها کرده باشند پرونده قضایی تشکیل خواهد شد و از بابت قرار تامین کیفری در راستای ماده ۲۴۷ از قانون آئین دادرسی کیفری قرار نظارت از نوع ممنوعیت به اشتغال به امر پزشکی برای پزشک مزبور برای مدت زمان طولانی صادر خواهد شد.
 
▫️نظام پزشکی شهرستان و نیز فرماندهی انتظامی موظف است از یوم جاری لیست مطب هایی که بدون مجوز و به صورت خودسر مبادرت به تعطیلی نموده اند را به مرجع دادستانی جهت اقدامات قانونی تقدیم ارسال نماید.
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود