برنامه ویرایشگر حرفه صدا و موزیک :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

برنامه ویرایشگر حرفه صدا و موزیک

  • ۶۲۸

Audio Editor Pro – Music Editor, Sound Editor عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند و پر امکانات ویرایش صدا و موزیک حرفه ای می باشد که توسط Dairy App & Notes & Audio Editor & Voice Recorder توسعه و منتشر شده است. همان گونه که می دانید توسعه دهندگان به طور مداوم در تلاشند که امکانات متنوع و کامل تری را در ساده ترین حالت ممکن در اختیار کاربران قرار دهند. با توجه به گسترش استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی و سوق پیدا کردن مردم سراسر دنیا به آموزش هایی خاص در بستر اینترنت، مدتی است که ویرایشگرها نقش پر رنگی را ایفا می کنند. سازندگان ویرایشگر های صوتی، ویدئویی و یا حتی تصویری پیش از هر چیزی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که بسیاری از کاربران مبتدی بوده و نمی توانند همانند کاربران حرفه ای نیاز های خود را به کمک ابزار پیچیده برطرف نمایند! همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده است در این پست تصمیم به معرفی یک ویرایشگر صوتی بگیریم. ویرایشگری که در عین داشتن محیطی ساده ابزاری حرفه ای و کامل را در اختیارتان قرار داده و اجازه می دهد که هر نوع تغییراتی را در فایل های صوتی تان ایجاد کنید. نرم افزار Audio Editor Pro – Music Editor, Sound Editor دقیقا همان استارت اپی است که از آن سخن می گوییم. ما این اطمینان را به شما می دهیم که پس از دانلود این برنامه، دیگر هیچ گونه نیازی به ویرایشگر های جزئی و جانبی فایل های صوتی نخواهید داشت. هر آن چیزی که به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده شده و بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید نهایت بهره را از آن ببرید. پس اگر قصد دارید تغییراتی حرفه ای در موزیک و یا فایل های صوتی ذخیره شده در اسمارت فون تان ایجاد کنید در این پست با ما همراه باشید.

ابزاری کامل برای ویرایش فایل های صوتی
همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم، هر آن چیزی که برای یک ویرایش بدون نقص به آن نیاز دارید توسط برنامه Audio Editor Pro – Music Editor, Sound Editor در اختیارتان قرار داده می شود. پس از نصب و ورود به داشبورد برنامه اولین نکته ای که توجه شما را به خودش جلب می کند دسته بندی تمامی امکانات می باشد. این موضوع کمک می کند که برای رفع نیاز های خود هیچ گاه دچار سردرگمی نشده و بتوانید در زمانی کوتاه تغییرات دلخواه تان را در فایل های صوتی ایجاد نمایید. جدای از امکانات ویژه ای که در ادامه به آن ها اشاره کنیم، کاربران به مجموعه ای از ابزار ویرایشی رایج دسترسی دارند که در میان آن ها می توان به برش فایل های صوتی، شروع ضبط صدای اطراف، ادغام کردن چندین صدا با یکدیگر و … اشاره کرد؛ که برای کاربران مبتدی بسیار کاربردی هستند.

دسترسی به مبدل صوتی و ویدئویی قدرتمند
در بسیاری از موارد ما استارت اپ هایی را مشاهده می کنیم که علی رغم داشتن امکانات زیاد نمی توانند اصلی ترین نیاز های ما را برطرف کنند! بر خلاف این دسته از اپلیکیشن ها ما در برنامه Audio Editor Pro – Music Editor, Sound Editor شاهد امکاناتی کاربردی هستیم. شاید در کنار دیگر ابزار مشابه، این نرم افزار قابلیت های محدودی داشته باشد، اما مطمئن باشید که همین ویژگی ها می توانند در سطوح بسیار بالایی نیاز های کاربران را برطرف کنند. از مهم ترین ویژگی های جالب توجه نرم افزار فوق مبدل صوتی و ویدئویی آن می باشد. این قابلیت کمک می کند که بتوانید به سادگی هر چه تمام تر فرمت فایل های صوتی را به یکدیگر تغییر داده و یا اینکه یک فایل ویدئویی را به یک فایل صوتی با کیفیت تبدیل نمایید.

تغییرات در حجم صدا در کنار میکسر حرفه ای!
اگر توجه کرده باشید در برخی از مواقع، برخی از موزیک هایی که آن ها را اجرا می کنیم از حجم صدای مناسبی برخوردار نیستند. ما به کمک برنامه Audio Editor Pro – Music Editor, Sound Editor می توانیم تنها با یک اشاره تمامی مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم. تنها کافی است تا فایل صوتی مورد نظرتان را انتخاب نموده و سپس در میان ابزار نمایش داده شده حجم آن را افزایش دهید و به عنوان یک فایل صوتی جدید ذخیره اش نمایید. علاوه بر این اگر جزو علاقه مندان به موزیک های خاص هستید قادر خواهید بود که با ابزار میکس حرفه ای چندین فایل صوتی را با یکدیگر میکس کرده و یک خروجی فوق العاده با کیفیت را دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Audio Editor Pro – Music Editor, Sound Editor:
ویرایش فایل های صوتی و موزیک های تان تنها با یک اشاره
دسترسی داشتن به مجموعه ای از ابزار متنوع و گوناگون
ایجاد تغییرات در حجم صدای فایل های صوتی
گزینه ای برای ضبط صدای اطراف
توانایی ادغام چندین فایل و میکس آن ها با یکدیگر
فشره سازی فایل های صوتی و کاهش حجم شان
مبدل داخلی تبدیل فرمت فایل های صوتی به یکدیگر
گزینه ای برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به صوتی
ساخت آهنگ زنگ دلخواه تان از موزیک مورد علاقه خود
دریافت خروجی با کیفیتی بسیار بالا

 

نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر
حجم: 62 مگابایت
 
لینک دانلود برای اندروید


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود